keskiviikko 27. maaliskuuta 2024

UUSI MATKA 2024, Riddels Creek - Merimbula

19.3.2024

Lähdettiin Bussilla lentokentälle Bangkokiin. Lento Jetstarilla Melbourneen, koneessa nukuttiin aika hyvin ja oltiin perillä 20.3. Lentokentältä haettiin Vodafonelta netti puhelimeen ja mollukkaan. Steve haki meidät kentältä vaunulle.. Poistettiin suojapeite ja vaunu olikin ihan puhdas. Ajettiin Riddels Creekin Treetop Scout Campingille, haettiin Foodworkista ruokaa, siivottiin vaunua ja purettiin laukut. Nähtiin heti kenguruita ja jäniksiä

21.3. Käveltiin kylille lounaalle ja ostoksille. Illalla nautittiin illalliseksi lammasta. 22.3. ajettiin yli 300 km Lake Entranceen. Kiva paikka rannalla ja palvelut vieressä. Käveltiin kylänraittia ja pysähdyttiin terassille juomille. Keskellä katua poliisit pitivät puhallusratsiaa.

Vaunulla paistettiin pihvit.

22.3. Aamulla kävely rannalla ja latte + cappucino matkalla. Ostoksilla ja taas kävelyä. Keli mitä mainioin kävelemiseen. Illalla kalaruokaa ja perunamuusia.

24.3. Aamusta taas kävelylle, Olikin hienot polut veden äärellä ja ilmakin sopiva. Pääsiäispupukin oli esillä. Paikallisilla oli rannalla pääsiäistapahtuma, jossa elävää musiikkia. virpojista ei havaintoja.

25.3. matka jatkuu kohti Mallacootaa n. 200 km. Matkalla viehättäviä pieniä kyliä. Mallacoota on iso rannalla oleva leirialue. Käveltiin kylille ja mentiin pubiin, jossa ylökerrasta joku yritti tulla katon läpi baariin. Illalla tehtiin kanaa. Aamulla 26.3. pitkä kävelylenkki aamusta. Kaupasta haettiin tarvikkeita ja illalla pihvit muusilla. Pakattiin kamat, kun aamulla jatketaan Merimbulaan.